2015 m. liepos 21 d., antradienis

Iššūkis sau


 Mano treneris, Tomas Petrokas, prieš 2 metus pradėdamas mane treniruoti iš karto bandė pratinti prie bazinių pratimų: prisitraukimų, pritūpimų su štanga, įtūpstų. Neturėjau jokios bendros, lengvos programos, iš karto buvau skatinama dirbti su svoriais.
 Pamenu, pradėjusi sportuoti nepadarydavau nei vieno prisitraukimo. Esu labai užsispyrusi, todėl praėjusią vasarą iškėliau pati sau iššūkį - padaryti 10 prisitraukimų. Kiekvieną nugaros treniruotę bandydavau padaryti vis daugiau prisitraukimų. Pirmuosius kartus padarydavau vos vieną kartą, tačiau su kiekvienu kartu bandydavau padaryti bent puse prisitraukimo daugiau nei padarydavau praėjusį sykį. Taip kiekvieną savaitę galėjau padaryti vis daugiau prisitraukimų.
 Sėkmingai įvykdžiusi užsibrėžtą tikslą nusprendžiau, kad kiekvieną mėnesį kelsiu sau po nedidelius tikslus, kuriuos turėsiu įgyvendinti. Žinoma, sporte labai greitų rezultatų nebūna, todėl kartais tikslo pasiekimas trunka tikrai ilgiau nei mėnėsį. Esmė ta, kad savo galutinį, labai didelį tikslą suskaidau į daug smulkių, lengviau ir greičiau pasiekiamų tikslų. Asmeniškai man, tai padeda išlikti motyvuotai ir nesustoti siekti to didesnio ir ne taip greitai pasiekiamo tikslo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą