2015 m. liepos 3 d., penktadienis

Mano valgymo įpročių pokyčiai ( Nastia)

Prieš maždaug 3 metus, mano treneris sudarė man pirmąjį mano mitybos planą. Tikslas buvo atsikratyti riebaliukų ir nereikalingų kilogramų. Puikiai atsimenu savo mintis tuo metu: " valgyti tiek daug? Aš juk priaugsiu svorio!!".  Mane labai šokiravo, kad reikia valgyti net 6 kartus per dieną! Niekada nevalgydavau tiek daug kartų ir dar tokiais kiekiais. Buvau pripratusi valgyti 3-4 kartus per dieną. Visuomet buvau smaližė, todėl mano pagrindinis maistas buvo: lietiniai, visokie varškės apkepai, sūreliai, jogurtai, saldainiai,tortai, bandelės, saldūs kepiniai. Mėsos suvalgydavau kartą per dieną, o naujojoje mityboje reikėjo ją valgyti net 3 kartus per dieną. Pamenu, kad tuomet visa šita mityba pasirodė nereali laikytis, tikra kančia juk nieko iš to, ką mėgstu nebuvo galima valgyti.. Prisipažinsiu, buvo sunku pakeisti įpročius: ryto neįsivaizduodavau be šokolado, bandelės ar sūrelio. Pirmomis dienomis buvo itin sunku pusryčiauti ir valgyti kiaušinius bei avižinę košę.. Bandžiau visaip pasiskaninti šiuos maisto produktus. Tik po gerų pusės metų nuoširdžiai pamėgau savo pusryčius.
 Tęsiant temą apie pastorėjimą nuo sudarytos mitybos, tai mano baimė buvo visiškai be pagrindo. Žinoma, psichologiškai buvo sunku pirmus mėnesius valgyti tiek daug ir taip dažnai ypač kai anksčiau valgydavau žymiai mažiau ir rečiau. Po kelių mėnesių net nežiūrėdama į laikrodį jaučiau, kad jau laiaks valgyti. Sveikai valgant ir išalkstama greičiau nei valgant riebų, sunkų maistą. Suvalgykite picą, tai garantuoju, jog žymiai ilgesnį laiką jausite sotumo/sunkumo jausmą nei suvalgius 100 g vištienos su ryžiais ir daržovėmis.Visiems įpročiams reikia laiko įsitvirtinti, jei visą gyvenimą maitinotės bet kaip nesitikėkite, kad sveikai valgyti įprasite per vieną dieną.
 Kiek pastebėjau dirbdama su klientėmis, sveikos mitybos dažniausiai vengiama, nes yra nusistatymas, kad sveikas maistas yra neskanus. Sveika mityba nereiškia, kad visą gyvenimą reikia valgyti virtą vištą be prieskonių arba liesą, gerklėje stringančią varškę. Gyvename informaciniame amžiuje, kai visa informacija yra lengvai prieinama, sveikų receptų yra begalės. Tereikia noro ir šiek tiek fantazijos. Visus nesveikus patiekalus galima pakeisti sveikesniais jų pakaitalais. Nebijokite eksperementuoti ir bandyti!

Štai taip atrodžiau prieš pradedant sportuoti

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą