2015 m. liepos 3 d., penktadienis

Renatos idėja pietums


Dažnai sulaukiu klausimų apie mitybą. Nors visą gyvenimą stengiausi sveikai maitintis, pradėjus rimčiau žiūrėti į sportą peržvelgti teko ir savo mėgstamų/nemėgstamų valgių sąrašą. Nesu mesėdė. Galėčiau tik kruopas "lesti". Dėl to ypač sunku prieš varžybas, kai mažinant angliavandenius tenka valgyti mažiau ryžių ar grikių, o "avižinius pusryčius" kuriam laikui pamiršti.
Ypač nemėgau žuvies bei varškės. Susidūriau su pirmais iššūkiais sau - turiu valgyti, jei noriu siekti ir augti. Nes beveik viskas ko nemėgau yra pagrindinis baltymų šaltinis. Štai mano pirmasis išrastas ir greit paruošiamas valgis su tilapija. Tai viena iš nebrangesnių, bet turinti daug baltymų žuvis. Ji yra ganėtinai stipraus kvapo, bet skonis labai švelnus. Savyje turi šiek tiek sūrumo todėl galima drąsiai gaminti visiškai be druskos.

Vienos porcijos receptas:
Tilapijos filė (žuvis) 200 gr, žolelių mišinys (žuvies prieskoniai Santa Maria be druskos),
pusė pomidoro (daug pomidorų negalima,nes jie turi krakmolo);
sūrio mozarela vienas mažas smulkintas gabalėlis (maždaug 2 rutuliukai,jei pirksit smulkesnį).
Viskas troškinta folijoje  10-15min savo sultyse.
Jokių aliejų! Vien kvapas dieviškas (sūris prislopina žuvies kvapą).

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą