2015 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Sveiko maisto paruošimo idėjos

Šiandien 23-ioji mūsų dietos diena. Mūsų režimas dar nėra maksimaliai griežtas, didesnių valios pastangų reikės nuo rugpjūčio pradžios. Negalėtume ištisai valgyti tik virtos vištienos krūtinėlės, todėl tenka pajungti fantaziją kaip sveikiau ir skaniau galima būtų paruošti kitokius nei paprastai patiekalus.
Jautienos salotos

Reikės:

  • jautienos kumpio 300 g
  • didelės morkos
  • kelių agurkų
  • sezamo sėklų
  • Walden Farms Azijos padažo be kalorijų
Jautienos kumpį išvirti ir supjaustyti pailgomis juolstelėmis. Agurkus ir morką taip pat supjaustyti pailgomis juostelėmis. Įpilti Walden Farms Azijos padažo ir paskaninti salotas sezamo sėklomis. 


Abi su Renata esame didelės kavos su peinu mylėtojos. Deja, pieno ruošiantis varžyboms tenka atsisakyti, todėl iešome būdų, kaip sveikiau "pabalinti kavą".

Baltyminė kava
Reikės:

  • juodos kavos
  • 1/4 kaušelio mėgstamų vanilinių arba šokoladinių baltymų.
Viename puodelyje šiltame vandenyje ištirpinti baltymus ir supilti juos į jau paruoštą kavą.


Be ko mums sunkiausia dietos metu? Žinoma, kad be šokolado! Štai kokiu desertu kartais save palepiname.
Baltyminio riešutų sviesto desertas
Reikės:
  • gryno riešutų sviesto,
  • šokoladinių baltymų;
  • ryžių trapučių
Į porciją riešutų sviesto įmaišyti šiek tiek šokoladinių baltymų ir gautą masę užtepti ant ryžių trapučių.








2 komentarai:

  1. O kodėl atsisakot pieno? Kokią žalą dietai turi kavos puodelis su 0,5% riebumo pienu?:) ačiū už atsakymą

    AtsakytiPanaikinti
  2. Eglė, čia tik besiruošdamos varžyboms atsisakome, nes pieno produtai kaupia vandenį. Nesiruošdamos tikrai valgome visus liesus pieno produktus:)

    AtsakytiPanaikinti