2015 m. rugpjūčio 12 d., trečiadienis

Papildai

Šiuo metu rinkoje yra tokia gausybė skirtingų gamintojų ir rūšių papildų, kad pradedančioms pasirinkti papildus, kurių joms tikrai reikia, gali tapti tikru iššūkiu. Šiandien aptarsime papildus, kuriuos su Renata vartojame besiruošdamos varžyboms.


Vitaminai. Šis papildas visus metus yra mūsų racione. Renkames vitaminų kompleksus. Kodėl geriame vitaminus? Laikantis varžybinės dietos, organizmui gali trūkti jam reikalingų mineralų bei riebalų, todėl vitaminų kompleksai padeda kompensuoti šį trūkumą. Be to, vitaminai itin reikalingi gražiai odai, plaukams bei nagams. Pradedančioms sportuoti irgi rekomenduotume pradėti ne nuo degintojų, o būtent nuo vitaminų. Sportuojantiems reiktų rinktis vitaminus iš papildų parduotuvių,o ne vaistinės. Vaistinėse esančiuose vitaminuose dozė nepakankama patiriantiems didelį fizinį krūvį.

BCAA. Šiuo metu abi su Renata renkamės BCAA miltelius su skoniu, kuriuos sumaišius su vandeniu gaunamas skanus gėrimas. Kodėl renkamės BCAA milteliais, o ne tabletėmis? Atsakymas paprastas: dietos metu nevartojame cukraus, todėl kartais norisi kažko saldaus. BCAA gėrimas numalžina saldumo poreikį, bet to karštomis vasaros dienomis BCAA kokteilis su ledukais atstoja ledus. BCAA tabletės dažnai būna didelės ir šiurkščios, todėl  per kartą praryti 4-5 tabletes nėra pats didžiausias malonumas. Kodėl vartojame BCAA? Norime šiek tiek padidinti ištvermę ir jėgą, pagreitinti raumenukų augimą ir sutrumpinti atsistatymo po treniruotės laiką. BCAA geriame pries, per ir po treniruotės.

Glutaminas. Šį papildą renkamės tabletėmis, nes milteliai turi savitą, kartų skonį. Be to, tabletes patogiau pasiimti su savimi į sporto salę. Glutaminą vartojame pries kardio treniruotę ir pries miegą. Kodėl vartojame glutaminą? Jis padeda priaugti liesos raumenų masės, pagreitina atsistatymą po treniruotės bei sustiprina imuninę sistemą.

Baltymai. Baltymus renkames dažniausiai izoliatus ( jų sudėtyje nėra angliavandenių ir riebalų). Po treniruotės geriame baltymų kokteilį, tam kad “pamaitintume” savo raumenukus ir pagreitintume jų atsistatymą. Baltymai labai gerai ir tuo, kad iš jų galima kepti visokius sveikuoliškus kepinius: blynus, keksiukus, pyragus, taip pat paskaninti jais gryną riešutų sviestą arba kavą.

Riebalų degintojai. Tam, kad pagreitintume riebalų deginimo procesą, likus keliems mėnesiams iki varžybų pradedame gerti riebalų degintojus. Jie suteikia ir šiek tiek energijos sporto metu. Sportuojant ir taisyklingai valgant, riebalų degintojai padeda greičiau sumažinti riebaliukų kiekį kūne. Žinoma, nesant fiziniam aktyvumui ir valgant bet ką riebalų degintojas tikrai nebus veiksmingas.

Rinkitės tik tuos papildus, kurių Jums tikrai reikia ir kurie atitinka Jūsų siekiamą tikslą, o ne tuos, kuriuose geria Jūsų draugės. Tinkamai parinkti papildai padeda šiek tiek greičiau pasiekti tikslo. Žinoma, reikalingas režimas: jei tik kartą per savaitę išgersite vitaminus,tikrai nepajusite jų naudą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą