2015 m. rugsėjo 21 d., pirmadienis

12 dienų



 Iki mūsų pirmo starto liko vos 12 dienų. Vienu metu tos 12 dienų yra labai mažai, o iš kitos pusės labai daug. Nedaug laiko pozavimo pamokų įtvirtinimui, t-walkingo šlifavimui ir formos pagerinimui. Labai daug laiko kalbant apie dietą, nes paskutinėmis savaitėmis ji dar labiau sugriežtėja ir bandome laikytis savo režimo maksimaliai švariai ir nenusižengti valgant net per daug ryžių trapučių nei numatyta mūsų mitybos plane. Vyksta nuolatinė 24 valandų kova pačiom su savimi ir su savo valia. Tenka rinktis tarp to, ko norim dabar ( šokoladų, šviežių bandelių) ir to, ko iš tikrųjų trokštam ir dėl ko dirbam ( gražios varžybinės formos).Šiuo laikotarpiu, esame tikrai įsukusios savo metabolizmą, tad pavalgius jau po 5-10 minučių norisi dar. Toks jausmas, kad visada norime valgyti, nors per dieną suvalgome apie 500 g mėsos, apie 8 - 10 kiaušinių, ryžių bei daug daržovių. Kažkurią naktį net sapnavau, kad vaikštau po parduotuvę ir į krepšį įsidedu kokius tik noriu produktus: bandeles, sūrelius, šokoladus. Atrodo, kad norisi tokių produktų, kurių gyvenime nesilaikydamos varžybinės dietos niekad nepirkdavome : dešrelių, keptų bulvių, sumuštinių, prancūziško batono su nutella.


Likus kelioms savaitėms iki varžybų, jau po truputį jaučiamas nuovargis. Sportuojame 6 kartus per savaitę tokiu principu: jėgos treniruotė + kardio treniruotė ( priklausomai nuo formos darome 45 - 60 min). Kelis kartus per savaitę pozuojame ir repetuojame savo t-walkingą. Laiko praktiškai nebelieka laisvalaikiui: visą laiką atima darbas, sportas ir namai (tvarka namuose nukenčia labiausiai :)). Vakarais ir savaitgaliais net ir nebesinori niekur, norisi ilgiau pamiegoti, pasivartyti lovoje ir atgauti jėgas. Paskutinės kelios savaitės prieš startą pačios sunkiausios savijautos prasmę, jaučiamas jėgų trūkumas ir nuovargis. Žinoma, motyvacija taip pat padidėja, nes likus vos 12 dienų iki starto žinom, kad turim griežtai laikytis ir kad dar ne laikas atsipalaiduoti. Labai padeda bendravimas su sportininkėmis ir sportininkais, kurie supranta ir išgyveno/išgyvena tą patį. Visada, kai labai sunku, gera turėti vienai kitą, kai galime bet kada pazysti viena kitai kaip sunku, sulaukti palaikymo, spyrio į užpakalį ar tiesiog pasvajoti kaip skaniai po varžybų kartu valgysime šokoladą su riešutais.

2 komentarai:

  1. Merginos, labai idomu skaityti apie jusu pasiruosima, tik iskilo klausimas, kaip saugote nugara - juk ji turetu labai kenteti daug sportuojant, ypac su svoriais. Domiuosi, nes planuoju pradeti savarankiskai fitnesa. Idomu, ar naudojamas koks nugaros treniruoklis raumenims stiprinti, ar pratimus specialius darote?

    AtsakytiPanaikinti