2015 m. rugsėjo 26 d., šeštadienis

Tas varžybų sezonas.. Keista, kai pradedame skaičiuoti paskutines dienas iki varžybų, kurios prieš pusmetį atrodė taip toli, o dabar jau visai čia pat. Kyla malonus priešvaržybinis jauduliukas: ar viską spėsime, kokius makiažus darysime kaip pasirodysime scenoje? Keista, kai kelis mėnesius gyvenome spalio laukimų, o jis vis tiek atėjo kažkaip netikėtai. Net vasarą gyvenome varžybų laukimu: neleidome sau per daug atsipalaiduoti ir dirbome dėl gražesnių formų nei turėjome pavasario sezono metu. Dabar smalsu pačioms save pamatyti formoje ir pasižiūrėti kiek priartėjome prie užsibrėžtos svajonių formos, kiek pavyko pagerinti pačioms save. Atrodo, kad kūnas keičiasi su kiekviena diena, po truputį mažėja probleminės vietos - šonai, plonėja liemuo. Nepaprastai malonu stebėti savo pokyčius. Sunkiomis dienomis, kai būname tiek emociškai tiek fiziškai pavargusios, besikeičiančios formos yra galingas motyvatorius nepasiduoti ir judėti toliau link savo tikslo, nepasiduoti neigiamoms mintims.

Kas sunkiausia pasiruošime? Viena iš morališkai sunkiausių dalių - masės laikotarpis. Tas masės auginimo periodas atrodė toks ilgas, nors truko tik pora mėnesių per kuriuos priaugome po kelis kilogramus ir kurie mus vis labiau ėmė erzinti. Sunku, kai vieną mėnesį pripranti matyti save su presu ir formoje, o kitą jau esi nebe tokia ryški, matai tik preso kontūrus, girdi komentarus iš aplinkinių, kad po varžybų priaugai. Kad ir kaip keistai tai skamba dabar, sunku buvo ir suvalgyti reikiamą tinkamo maisto kiekį. Atrodė, kad tiek ryžių irmėsos net nesinori (dabar atsiminusios tokias dienas, kai angliavandeniai liejosi per kraštus norisi vėl būti masėjė :)). Skaičiavome laukimo dienas, kai jau pagaliau galėsime "džiovintis" tam,  kad vėl pamatyti spėjusius užsislėpti mūsų raumenukus. Bet kantrybė ir tikslingas darbas duoda vaisių - mes paaugome, padarėme viską, kas nuo mūsų priklauso dėl formos psikeitimo į teigiamą pusę.

Štai keli mūsų receptukai tame laikotrapyje, kai jau gyvename be druskos (jos vartojimą nutraukiame likus kelioms savaitės iki varžybų), be vaisių ir su sumažintu angliavandenių kiekiu. Taip, sunku, bet kartu ir įdomu kas kartą išmėginti save ir savo valią.


Reikės. 100 gr maltos jautienos (paprašau sumalti išrinktą gabaliuką), brokolių, cukinijos. Viskas gaminama savo sultyse. Vietoje ryžių naturalūs ryžių trapučiai.



Pamėgau vištienos marinavimui naudoti sezamo sėklas. Jos priduoda ypatingą skonį kepant.
Reikės: 100 g vištienos krūtinėlės, mėgstamų prieskonių, sezamo sėklų. Vištiena išvolioti mėgstamuose prieskoniuose ir sezamo sėklose. Kepimui naudojamas specialus aliejus be kalorijų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą